Skip to Content

Zpřístupňujeme péči o vlasy pro každého

UDRŽITELNOST

Myšlenka našeho hnutí Authentic Beauty je ‚buď sám sebou‘. Jde o upřímnost a otevřenost, o oslavu individuality a charakteru, které nás všechny činí jedinečně krásnými. Chceme, aby každý mohl zvýraznit svou autentickou krásu bez překážek. Proto jsme se vydali na cestu zpřístupnit naše produkty ještě více – začínáme novým, inkluzivnějším designem obalů.

Co je inkluzivní design?

Inkluzivní design spočívá v navrhování a vytváření produktů tak, aby je mohlo používat co nejvíce lidí. Zahrnuje zohlednění různorodých potřeb a případných funkcí či úprav, které umožní většímu počtu lidí produkty úspěšně používat a užívat si je.

Naše kroky k inkluzi: Braillovo písmo a NaviLens

S více než 285 miliony lidí na celém světě se zrakovým postižením – číslo, které se očekává, že do roku 2050 ztrojnásobí – chceme pomáhat odstraňovat bariéry a zpřístupnit naše produkty těmto lidem. Proto zavádíme na naše obaly označení v Braillově písmu a skenovatelné kódy NaviLens, aby bylo pro členy naší komunity se zrakovým postižením snazší produkty používat. Ne všichni nevidomí čtou Braillovo písmo, proto je kombinace hmatového a digitálního řešení klíčová pro skutečnou přístupnost.

Tyto řešení jsme vyvinuli ve spolupráci s organizacemi BSVH a Blista, dvěma předními institucemi podporujícími nevidomé a osoby se zrakovým postižením. Úzce jsme také spolupracovali se zrakově postiženými kolegy, včetně přímých rozhovorů, abychom zajistili, že naše vstupní stránka NaviLens poskytuje co nejlepší uživatelský zážitek.

Co je Braillovo písmo?

Braillovo písmo je způsob čtení a psaní prostřednictvím hmatu místo zraku. Tento hmatový systém používá vyvýšené body, které představují písmena a číslice, a obvykle se čte prsty. Na naše obaly nyní přidáváme názvy produktů v Braillově písmu, což usnadní jejich identifikaci a výběr.

Co je NaviLens?

NaviLens je asistenční technologie, která využívá skenovatelné kódy přesměrovávající uživatele na audio a vizuální pokyny v chytrém telefonu prostřednictvím aplikace NaviLens. Na naše obaly nyní přidáváme kódy NaviLens, které odkazují na speciální vstupní stránky s podrobnějšími informacemi o produktech.

Podpora projektu Hair & Care

Zrakové postižení není jen blízké našim srdcím, ale je také tématem, pro které naše globální kreativní ambasadorka Anna Cofone cítí vášeň. Inspirována svými zkušenostmi s tím, že vyrůstala s nevidomým otcem, Anna v roce 2019 spustila iniciativu Hair & Care. Posláním projektu Hair & Care je vytvořit svět, ve kterém jsou ženy nevidomé nebo se zrakovým postižením zastoupeny, oslavovány a posilovány v oblasti krásy, módy a kultury. Zjistit více

Nasloucháním, učením se a spoluprací s naší komunitou zajišťujeme, že naše inovace nejsou jen inkluzivní, ale skutečně přínosné, umožňující všem zažít prémiovou péči o vlasy bez překážek. Objevte naše nové obaly ještě dnes – produkty Replenish nyní obsahují Braillovo písmo a kódy NaviLens, stejně jako naše přepracované masky Glow Mask a Hydrate Mask.

#Authentic­Beauty­Movement